29 juli 2007

I'm back !

Så har I mig tilbage - 14 dage på Fanø, og opholdsstedet er nu lettere uoverskueligt rodet hjem med mange dyr på noget større ø...

Tillige en tilgroet have og det årlige obligatoriske brev fra boligforeningen om, at der skal gøres noget ved dette senest 1. august.

Gab gab - alt er lige ved og næsten ved det gamle så !

Har heldigvis masser af solnedgangen, strand og hav med hjem - gemt bag øjenlågene mine, og klar til at blive trukket frem anytime livet skulle blive for svært her...

P.S.: Så Morten Stig hele TO gange !

Jow jow...

3 kommentarer:

Benny sagde ...

Øjjjjjjjj...og jeg så tre forskellige tv-pinger i Kerteminde.
Desværre ved jeg ikke hvad de hedder! ;o)

Anonym sagde ...

ja og min blog flyde med søgninger på kendte tv-pinger (nøgne)..... jeg kaster snart op.....


velkommen tilbage ;)

Angelsiiighs sagde ...

åhhhh.... Jeg ser dig for meg, med stjerner i øjnene og solnedgang og pibende marsvin... Må være vidunderliiiiigt...
Masse tanker til dig fra mig :)