24 oktober 2007

Det var ikke engang meningen...

...at dagen i dag skulle blive en dag, hvor tristheden og tårefiskene tog over...

Li'som meningen at jeg skulle vaske tøj, fordi 1: jeg ikke har flere rene trusser (på 3. dagen) og 2: fordi afkommet kun har to rene bluser tilbage (altså - af dem, som hun KAN gå med...altså ikke dem, som ligger rene oppe i de andre skuffer, som hun IKKE kan gå med)...

Prøvede så at lave en afledningsmanøvre - fra både tårefisk og vasketøj: satte mig til at spise bananmadder og se "The Da Vinci Code" på dvd...og selvom det faktisk slet ikke var så slet at se Tom Hanks, som jeg havde forestillet mig, måtte jeg da lige tage en time out og få sovet lidt, før jeg så den færdig...og så har jeg li'som set den - og så var det hverken værre eller bedre, men mest så'n lidt "nå"...ihvertfald i dag...

Men altså - jeg har det lidt svært med at være så filterløs...at være så hudløs...at være så påvirkelig af stemninger og følelser og alt dét...og hurra for at torsdag er lig med psykiaterdag...for jeg har ord, der skal ud...selvom jeg ikke ved, hvad det er for nogle...

1 kommentar:

Marie sagde ...

Heja for torsdag...som forhåbentlig bliver bedre end onsdag. Håber du snart kan blive glad igen.