02 oktober 2007

Viggo - you're my man !

12 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Det hedder en Plummer i vore dage :o)

Maria sagde ...

Viggo - manden, der klummer mindre end Plummer ! :-D

Anonym sagde ...

ideen er rigtig god...
det er bare synd at billedet ikke er ægte!

og hvis man kender originalen så har man sin tvivl med hensyn om han overhovedet synes om ungdomshuset!

Maria sagde ...

Ej, føler mig totally blond nu, spunky - jeg tænkte da bare, at det var et rigtig billede, for har næsten lige læst et interview med Viggo, hvor han taler om Ungeren og Staden...

Anonym sagde ...

på det rigtige billerde ar han iført en blå (jeg troede faktisk det var en unionsskjorte fra EU.
men jeg tog fejl den er fra unicef eller FN.
så alt efter hvad det er den symboliserer så er det ikke så skidt som jeg troede....
så min udtalelese om, hvad han måtte synes om ungdomshuset trækker jeg tuilbage og undskylder!

men det er stadig ikke en ungdomshus tshirt han har på på original billedet!

Maria sagde ...

Hvis Fogh kommer forbi min blog, kan jeg lige høre ham hvisle "venstreorienteret propaganda !" !!!

Nå - off to velfærdsdemo...

Uden Relevans sagde ...

Verdenen er ond!

Anonym sagde ...

Ja det er tydeligt at det manipulation - der er ingen tvivl om at det kunne være lavet meget mere troværdigt.

Når det er sagt, så er idden jo ellers rigtig god. Man ser for sig en række kendte som gode gammeldaws påklædningsdukker - og så muligheden for at iklæde dem forskelligt tøj.

De kunne jo også gå nøgne (mmmmm....)!

Maria sagde ...

Kun dem, jeg godkender, må gå nøgne, Anja...ellers...gyyys...

Anonym sagde ...

;)




(orv hvor bliver jeg træt af at skulle skrive alle de hersens koder ind før jeg må poste:()

Anonym sagde ...

Ja, han er da en charmetrold :-)

agle2207 sagde ...

bonjour à tout le monde depuis la suisse


http://aigle2207.skynetblogs.be/