03 januar 2007

Verden ku' være af lave...

Verden ku' være af lave - og jeg ville ikke ha' opdaget det i dag...

Radaren var sat ind på ankomst af et stk. afkom, der havde været væk hjemmefra i 12 (!) dage...

Der ku' såmænd ha' været droppet en a-bombe et sted, og jeg havde ikke registreret det...

Okay, måske havde der så været lidt mere fremkommeligt i Netto, så ku' være, at jeg havde lugtet lunten...

Aftenen stod i "Vi laver liiiige, hvad du vil" - og ikke med mig, mig, mig fortegn ! Næh - vi så skam hundeprogram på TV2, samt "Årgang 0". ..som jeg var blevet bedt om at optage, idet hun ikke var hjemme til start !

Desuden så vi hendes julegave - videooptagelser fra onklen og tantens bryllup...jeg troede, at der kun var en optagelse, og synes egentlig at det var pænt udholdende at se den del, som afkommet selv havde optaget...altså - ikke fordi jeg har noget imod bryllupper eller ikke synes, at hjemmevideoer er sjove og så'n...men det er måske bare lidt noget andet, hvis man selv har været med...

Anyway - afkommet udviste store og detaljerede evner udi kommentator rollen..."det er den og den", "han var vegetar", "han var mærkelig", "hun er så søøøøøød", og så lige all time favorit replikken, der blev gentaget rigtig mange gange: "se nu, se nu - lige om lidt, se nu, se nu"...

Og jeg så og så...og fik hurtigt det salige smil af munden, da det gik op for mig, at kassetten indeholdt endnu en version...optaget af brudens far og indeholdende langt mere uddybende features, og det helt tilbage til udsmykningen før selve festen...

Måske gabte jeg lidt for meget - men tror også at vi havde set video i 1½ time...det føltes så'n...ihvertfald foreslog afkommet, at vi holdt pause - til i morgen...

Hun har allerede proklameret, at de skal se videoen til hendes pigefødselsdag senere på året...jøsses !

Altså - hendes onkel og tante er de bedste i hele verden, og mit afkom er fantastisk, når hun holder sin lille tale og alt muligt...og kameraføringen - ihvertfald hendes - ER virkelig ren dogme: intet lys, masser af rysten og vi leger ikke med lyden...men jeg må alligevel erkende, at når man har set én, har man nok set dem alle...og jeg håber bare, at det så vitterligt ER den sidste version af den fest, som vi er i gang med nu...

Ingen kommentarer: