22 januar 2007

Wet wet wet - eller hvordan jeg fandt mit Waterloo...

Er man en ond, upædagogisk og humorforladt mor, når man eksploderer over følgende incident:

Har netop været i bad...klædt om...teateret venter snart...

Tøserumpen spørger, om jeg ikke lige vil blande saft til hende og veninden...

Serviceorgan number 1 svarer bekræftende...

X-serviceorgan nummer 1 bliver totalt gennemblødt, eftersom der er sat film på vandhanen...

For hulen da - hele køkkenet sejlede ! Vi taler gulv, bord, skuffer, vindueskarm - alt !

I was so not amused !

Kapitulerede senere - meget senere - og vedgik, at det kunne ha' været måske lidt god humor på et hvilket som helst andet tidspunkt end lige før en teatertur...

Har efterfølgende fundet ud af, at tricket stammer fra noget børnetv, som DR sendte torsdag...

Overvejer kraftigt at sende et sagsanlæg afsted...

Eftersom jeg betaler licens og alt muligt, kan det da ikke være rigtigt, at jeg skal udsættes for slige ting !

Og det ville ikke undre mig, om det var fra det dér Nørde-noget, som flere blogmødre falder i svime over...

Grrrr...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fnis... men nej, det kan ikke være fra nørde-programmet, for det kommer om tirsdagen.

Marie sagde ...

Hehe...synes din datter er sjov.

Benny sagde ...

HA! Tøserumpen er ihvertfald ikke humørforladt...det er serviceorgan 1 heller ikke, for så var det nok ikke kommet på bloggen...
Åhhh ja...dejlige unger...
;o)

Anonym sagde ...

Jeps-man skal vare sig for hvilke kasser man sætter sine børn foran;)