29 januar 2007

ZzZzZzZzZz...

Åh, der er ikke noget der trætter som et sygt barn...jo, måske at være syg selv, men...altså - jeg ER træt ! Rigtig træt...og jeg har lige sovet 3 timers eftermiddagslur, og lur mig (oh ho ho), om man ikke altid bare får de vildeste drømme, når man sover om eftermiddagen !

Jeg drømte ihvertfald, at min venindes svigerfar var Peter Zobel...at jeg stjal en pung fra selvsamme veninde og smed den i skraldespanden...at samme veninde brød grædende sammen, fordi familiens juletræ var faldet ned over alle gaverne...og at venindes lillebror var blevet goth punk eau fine ét eller andet, og ikke troede på, at jeg selv havde været punker, når jeg ikke kunne kalde det for noget goth punk eau ét eller andet...nå ja - var også pludselig på feriekoloni...

Og så vågner man bare og er helt rundforvirret og tænker "WHAT ?!"...

3 kommentarer:

susling sagde ...

Jamen drømme skal være syrede....ellers er det tidsspilde. MY Guy drømte forleden, at Anders Fogh fik et psykotisk gennembrud (der var meget mere i den dur i drømmen i øvrigt) Han vågnede op og sagde:"Det var dog den meste fantastiske drøm jeg nogen sinde har haft.....ellers plejer de at være lidt kedelige, men den her......."Og så gik han og grinte for så sig selv resten af dagen....

Marie sagde ...

Ja, gid bare man kendte én der var drømmetyder. Gad jeg virkelig godt. Altså virkelig meget.

Maria sagde ...

Nogle gange tænker jeg bare, at det er galskab - ikke til at tyde ! Altså - alle mulige rester, der gennemtygges i drømme...

Og andre gange er de gennemsyret med symboler og budskaber fra det inderste indre...