13 februar 2007

Den rene elendighed...

Der er sket noget forfærdeligt: jeg er blevet syg...så'n rigtig syg...så'n syg, så hvis jeg havde været en mand, var jeg døden nær...

Men eftersom jeg dog - trods mine mange manglende feminine sider - er en quinde, har jeg selvfølgelig midt i elendigheden fået hentet medicin, købt ind og afleveret biblioteksbøger...

Om lidt vil jeg se dokumentar på TV2 om et bosted for udviklingshæmmede...ikke just det mest opmuntrende at se, når man balancerer på afgrundens rand - men ud fra devicen "der er nogen, der har det værre end mig", er det måske slet ikke så tosset et valg...

P.S.: Kan man købe "bliv rask i en fart"-karma nogle steder ? Jeg skal så meget være rask til vores Fanø ferie på lørdag !

5 kommentarer:

Marie sagde ...

God-bedring-karma, sender jeg ihvertfald i din retning - og en masse af det. For ja, du skal da være rask til din ferie. Så værsgo'...raskraskraske-piller.

Kontrolpigen sagde ...

Ja, god bedring :-)
Hold da op en dokumentar; den kan man vist ikke få det bedre af at se. Det var jo den rene elendighed. Tænk, at der er mennesker, der behandler andre så sønderrivende ondskabsfuldt. Er helt rystet. Stadig. Og det er jo efterhånden nogle timer siden nu.

Og et teknisk fif: Meld dig lige til på blogbot.dk, så vi kan se dig :-)

Maria sagde ...

Ej, nu troede jeg lige, at jeg skulle sove...og så planter du lig en "meld dig til", kontrolla...hvad er nu det for en fisk...det må jeg lige se, om jeg kan hitte hoved og hale på... :-)

Tsk - som om at alle ikke bare burde kunne se mig, tilmelding eller ej altså...

Angelsiiighs sagde ...

ja ja, det er nok viruset inde fra siden min, her har det gået i influenza i over 1 uge, så den hoppede nok på dig, da du så pænt kommenterede my dreading away... hehehe...
Onsker dig god bedring, og sender dig masse engle karma, så du er nok på Fanø snart...
(Der var jeg foresten som barn ;)

Soar high & stay relaxed!!!
Angel

Maria sagde ...

Tak Angel...

Jeg elsker Fanø...