06 februar 2007

Mad world...

Er vist ved at komme lidt op til overfladen igen...og ved I hvad: tak for Jeres dejlige kommentarer ! Tænk at "fremmede" mennesker kan varme ens inderste...nice !

Selvom mit hoved godt kan finde ud af, at jeg får de her perioder, og at jeg måske kunne lære at blive ok med det, bliver jeg stadig overvældet hver gang, det sker...hver gang kommer tanken om, at det måske er NU, at det sker: NU at det ikke ender igen...nu at skyggerne ta'r over...

Så er det dejligt endnu engang at mærke, at der kommer lidt lys over livet igen...

Ét er sikkert - det er ikke de sidste dages tv kigning, der bidrager meget til lyset (altså - når vi ser bort fra Slagelses sejr over jysk klub uden lille, temperamentsfuld træner, samt medaljerne til the håndbold guys !)...klimaforandringer i spotlyset, bomber det ene og det andet sted, oversvømmelser...

Er verden bare gået amok eller hur ? Okay - det opmuntrende: Bush kan ikke blive genvalgt...Foghs flertal er ved at smuldre...måske lysner det også på den politiske scene ?!

4 kommentarer:

Marie sagde ...

Godt at høre, at du er lidt gladere igen Maria. Håber det varer ved. Hvis jeg kendte din adresse, ville jeg sende dig et stykke chokolade...fordi chokolade får én til at smile.

Marie sagde ...

Ej, og ved du hvad jeg bare elsker?? Farverne på din blog. Et stort lækkert tyggegummi, du. Lilla, lyserød, og en sød tegning. Vild med den.

susling sagde ...

Hula hop! Styrke er, at være både ked og stærk på en gang.....Du er stærk! Og du kan godt...det tror jeg med den finurlighed...."Kan du kåme ud å leje nu?"

Anonym sagde ...

Bloggere er skønne. Indimellem har jeg gået rundt hele dage med et ordentligt smil på læben, fordi nogen har skrevet noget rart.