17 marts 2007

Huuuuulk !

"Det er en ulykkelig situation. Det er ikke så meget det at sidde i en celle på syv kvadratmeter med en anden kost, end den jeg er vant til. Men jeg er sur over den unødvendige magtanvendelse. Bortset fra en telefonsamtale på 30 sekunder med min ene søn, har jeg ikke været i kontakt med min familie. Jeg har to drenge, som ikke har set deres far, de har ikke kunne give ham et knus eller fortælle ham, at de elsker ham."

Citat - Klaus Riskær i dagens udgave af Nyhedsavisen.

Tør nu for helvede øjnene, Klaus...

Det er godt nok synd, at dine voksne sønner ikke har kunne give dig et knus i et par dage...og det var sgu også en bommert, at du gik glip af P.Diddys afterparty forleden...

Men Klaus - snup en tudekiks eller to, og prøv imens at fundere lidt over dét der, der udløste (endnu) en dom til dig...

Du har ikke overvejet, om det ligger hos dig selv - ansvaret, mener jeg ?

P.S.: Du håber ikke, at offentligheden vil dømme dig på forhånd...

Ej, den vil jeg bare la' stå for sig selv...

3 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Han burde slippes løs ligesom den uskyldige Brixtofte!

For øvrigt mener jeg at Kulturmedister Brian er en nar

Maria sagde ...

Der er egentlig basis for at de danner deres egne lille "vi er uskyldige ofre for et samfund, der misunder os vores initiativ og virkelyst" gruppe !

Blomkvist sagde ...

Hehe I er tossede ;-)