08 maj 2007

Bling bling...

Ikke for noget - men "Ny Alliance" ? Lyder det ikke bare så'n lidt forsikringsagent-agtig, forlovelsesring-agtigt og Ajax Power Spray-agtigt ?

Er der virkelig plads til flere af de dér borgerlige midterpartier, som næsten mener det samme som de andre derinde i den mudrede midte ?

Bli'r jo lidt spændende at se...

Så er der mere drive over Johanne Schmidt-Nielsen, synes jeg...hun har glød i øjnene, Enhedslistens nye folketingskandidat...elsker altså ildsjæle med græsrødder...

Skal vi ikke bare se at få væltet den regering altså ?!

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg kommer til at tænke på Iraq krigen med det navn..
jeg synes ikke at det er et specielt positivt laddet ord!

jeg har set at de på deres hjemmeside har en logo konkurrence..... men måske de også skulle udskrive en navne konkurrence....

Blomkvist sagde ...

Hmm personligt er jeg nok også mere til græsrødder end alliancer ... og jeg er så enig med at det minder om et forsikringsselskab... og bortset fra stavemåden.. og lidt til... tja .. så er der også et forsikringsselskab, der hedder noget lignende
http://www.allianz.com/en/index.html :-)

Maria sagde ...

Gi' mig en præmie - jeg har fundet en meget bedre navn altså:

Khaderstrofe

;-)

Marie sagde ...

Hahaha khaderstrofe...den var godt nok god! Men enig, synes Ny Alliance er et ååååndsvagt navn.

Anonym sagde ...

ha ha ha
Maria ja det er lige til en præmie!

prøv at send det ind!

Khaderstrofe.....ha ha ha

Det er et navn der må være ilustreret med mange farver..... lidt rodet!

Anonym sagde ...

Hvor længe mon der går, før Ny Alliance skifter navn... jeg mener, den kan jo ikke blive ved med at være ny, den der alliance - eller har Naser, Gitte og Anders kun tænkt sig at blive sammen nogle få dage? *GG*

Maria sagde ...

Jannik - ja, du har ret. I dag er noget nyt ikke nyt ret lang tid...faktisk endnu en god grund til at synes, at navnet er åndssvagt ! :-)

Lommen sagde ...

Jeg sidder så og håber, at Dansk Folkeparti en dag holder op med at være dansk... Eller noget.