27 maj 2007

Ny sponsor til Riis !

Der er ny sponsor på vej til Bjarne Riis:

Jem & Fix !

5 kommentarer:

Marie sagde ...

hahahah selv fundet på den??

Anonym sagde ...

ha ha ha ha
fantastisk!!!! og så har de sparet H'et væk!
Det hænger nok sammen med mindepladen som de ønsker at tage ned i H-erning!

Julie_a sagde ...

HRAARH HRAARHH HAA! DET er god værkstedshumor!

Benny sagde ...

Ha-ha-ha! Ærgeligt man ikke selv fandt på den! Må jeg genbruge den?

Maria sagde ...

Jeg må konstatere, at jeg ikke er den eneste genigale sjæl med humor her i landet...for da jeg skrigende af grin fortalte min veninde om den nye sponsor, som kom til mig som dug for solen, da jeg bladrede i weekendes reklamer fra bla. gæt selv, var hun ikke lige så hysterisk begejstret, idet hun allerede havde fået den samme som sms besked !

Hvem fanden er inde i mit hoved - og sms'er om det ?! :-D

Så Benny - og alle andre: jeg har ikke copyright !