09 maj 2007

Oh - it's magic...

Min veninde har godt nok udfordret mig til at finde på flere af de dér Khader-ord, fordi hun bare synes, at de er sååååå sjove ! Men nu er min hjerne vist ved at være død - eller også er det bare fordi, at den lige nu er i konfirmationsmood, idet jeg prøver at lave en sang til en anden venindes afkom...

Så den nok sidste Khader-ting:

Marianne - så khader lær' det !

Oh ho ho ho ho...

Ellers står den på cirkus i dag ! Stuuuurt stuuuurt nummer ! Bli'r altid så'n helt til én, der får lyst til at stikke af med cirkus, selvom jeg godt ved, at det nok er lidt for sent at blive så'n vildt artist-agtig...

Men det er bare så'n en spændende verden - set udefra...gider ikke høre om hårdt arbejde, indavl, intriger og stive traditioner...vil meget hellere drømme om magi, kærlighed, sammenhold og én eller anden vildt elskelig cirkusmand, der elsker mig hele vejen op til toppen af teltet og tilbage igen...eller no'et...

Så hvis I ikke hører mere fra mig, er det ikke pga. min lorte pc...så er det bare fordi, at jeg er blevet en run away circus woman !

4 kommentarer:

Marie sagde ...

Ahmen da også bare VILDT hvad du kan finde på af Khader-jokes. Griner højlydt, du.

Anonym sagde ...

Har du haft khaderstrofe?

Maria sagde ...

Eeeej, Maria - khaderstrofe...

Bare so last season !

Læs: det var da det navn, jeg gav det nye parti i går altså...altså...i kommentarfeltet ! ;-D

Anonym sagde ...

hmmmmmmmm tooooooo many M's here..

M&M&M's