30 juni 2007

Ingen regning...

Når den dag kommer, hvor mit afkom igen vil beklage sig over sin manglende børneopsparing, stiller jeg mig fanme op og synger Peter Bellis "Ingen regning"...for jo, den dag skal nok komme - har nemlig allerede været her...dengang de sammenlignede børneopsparinger i 1. klasse, og hun gik i chok over, at hun ingen havde - fra mig anyway...men hey - jeg er en fattigrøv, men jeg gi'r dig fanme kærlighed og strenght og alt muligt andet i overflod...og jeg kaster mig selv ud i økonomisk ruin for de dyr, som du elsker så højt, men ikke gider passe...

Var til dyrlæge med katten i går - 872 kr. OG 75 øre ! Oui oui - kan godt begynde at synge kor allerede...hvis hun gifter sig ind i en familie, hvor de forlanger medgift, kan de få marsvin i stedet...

4 kommentarer:

Marie sagde ...

Ved du hvad jeg er? Jeg er overbevist om, at du er en FANTASTISK mor, også selvom E ingen børneopsparing har eller får eller noget nogensinde.

Blomkvist sagde ...

Deltag i legen "8 om mig"...

Du er blevet tagged ;)
http://ligusterfascism.blogspot.com/2007/07/88.html
...Beklager, hvis det allerede er sket af andre ;)

Anonym sagde ...

Det der med børneopsparing er fuldstændig ligegyldigt.
Det drejer sig ikke om hvad du ejer; men hvad du er i stand til at skaffe.
Sådan en børneopsparing rækker alligevel kun til 3 måneders arbejdsløshed, så det er vigtigtere at lære børnene at bestille noget og kunne omgåes andre.

Maria sagde ...

Farmer - dér tror jeg, at du sagde et sandt ord eller to...