16 august 2007

Hvem taler om dét, der virkelig betyder noget ?!

Helt ærligt - hvad er medierne fyldt af ? "Fogh er farlig" - siger Lykketoft. "Er det noget nyt ?!", tænker jeg så...

Nej, hvem beskæftiger sig med dét, der virkelig rykker noget ?! Så som at mit afkom lige nu er ved at cykle de lidt over 5 km. i skole ALENE for første gang ! Jeg kunne godt fortælle én ting eller to om FARLIGE indre billeder, der både inkluderer store lastbiler med 500 blinde vinkler, stressede morgenbilister med søvn i øjnene, pædofile slyngler på cykelstierne og meget andet grumt !

Fogh er INGENTING ved siden af den film, skulle jeg hilse og sige !

2 kommentarer:

spunky sagde ...

puuuuh .... nej det har du ret i!!!

æv nu ser jeg også den film... og det er meget mere stressende end at se på Fogh.... (som jo næsten har været usynlig i den tid han har været statsminister!

Benny sagde ...

Alt er relativt, som min far altid sagde!