02 august 2007

Jeg havde næsten glemt...

Jeg havde næsten glemt...nej, det passer ikke - for du er en del af min daglige smerte, mine mange kampe og min higen efter at stykke mig selv sammen til et helt menneske...og så prøver du at snige dig ind i mit liv igen...og det går op fra mig, at jeg vitterligt intet vil ha' fra dig...at jeg selv må kravle og gå og stå og løbe og flyve...når jeg tænker på dét, du har gjort, kan jeg ha' svært ved at forstå omfanget...jeg kan gribe mig selv i at tænke, at jeg må se at komme videre...at det ikke kan blive ved med at fylde...at det vel er skæbnen for nogle af os...så tænker jeg på min egen sol...og jeg sønderrives ved tanken om, at hun skulle placeres i noget tilsvarende...jeg ville ønske, at jeg også kunne sørge over mig selv...så'n helt derinde...og så heles...

3 kommentarer:

Angelsiiighs sagde ...

åhhh... Maria, jeg sender dig stjerner og tanker, kender mig så godt igen i disse ord... En "tårefisk" viskede lige bag mit øjelåg når jeg læste dette indleg...

Angel

Maria sagde ...

Angel - jeg tænker på dig i disse dage...ved ikke hvorfor...men måske du har brug for det...don't know...men på tværs og trods af alt...

Marie sagde ...

Nu har jeg tænkt over hvad jeg skal skrive af kloge ord til dig i en milliard timer...nåhm, gæt hvad jeg har fundet frem til? Nichts, mand. Ville bare ønske jeg kunne trylle og hele dig. Pliiing, sådan. Knus eller noget, fra Marie.