17 oktober 2007

Moi - un petit muldvarp...

Nå - i går fik jeg så endelig taget mig sammen til at få en synstest ved min optiker...

Har så'n over lang tid mærket, at jeg ikke så helt så tydeligt mere...faktisk ikke kunne se texterne på tv over fra sofaen...faktisk ikke helt kunne skelne folks ansigter, når de var ret meget mere end et par meter væk...men har haft 1000 gode forklaringer...du ved - træthed...og så'n...

Men det viste sig så, at jeg rent faktisk skulle ha' forøget styrken i mine linser med henholdvis 0,50 og 0,75 !

No wonder at jeg har gået rundt med hovedpine og været halvblind...

Fik osse valgt et par briller...meget angstprovokerende...har ikke haft briller siden de glade 80'er - og de var meget store, meget ovale og meget røde !

Det er dem jeg har valgt ikke...det tog mig meget lang tid - hurra for den søde dame i butikken, der på en prik lignede Gun-Britt, og som kunne hjælpe mig i min tilstand af "jeg tror slet ikke, at jeg kommer til at gå med dem" og "hvorfor vælge nogle, når jeg alligevel ligner et fjols med dem på - og forresten ikke skal gå med dem" panik...

14 dage, du - så er jeg en brilleabe ! Eller har ihvertfald mulighed for at blive det nogle gange...

Monkey Maria...

3 kommentarer:

Marie sagde ...

Nam, hvordan ser de så ud, de nye briller? Billed'billed'billed'!!

Angelsiiighs sagde ...

ja, kom så med det billede...
;)

Anonym sagde ...

Med det nye syn kan du måske finde din MB'er ? *GF*