03 november 2007

Begge veje ?

I dag læste jeg et læserbrev, der påpegede at Vollsmose Allé her i byen var blevet ensrettet - politisk that is...dette fordi at kun Enhedslistens plakater havde overlevet derude...

Derfor kiggede jeg så lige ekstra efter, da jeg kørte dér i dag...og jeg så altså også andre plakater...af dem jeg kan huske var der ihvertfald SF og S...

Og oppe i centeret kappedes 4 SF'ere på et meget lille område om at uddele valgskriblerier...

Og så var det at jeg tænkte på, at Kristian Thuesen Dahl gik rundt inde på gågaden i Odense samtidigt...havde været lidt spændende, hvis han havde været ude i Vollsmose...

Politisk ensrettethed går vel begge veje - so to say...

2 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Det er sjovt de højreorienteredes plakater ryger også ned herovre :)

Anonym sagde ...

ja også her...

måske en trend specielt "Dvask Føjelighedsparti" og Hvemstre? er forsvundet i mit område.... må dog indrømme at jeg ikke hart set mange fra U-enighedslisten.