28 november 2007

(S)ynk !

Host host...trut trut...snøft snøft...host host...og så videre...

Har sovet det meste af dagen...

Men fik også set "Marie Antoinette" på dvd'en - er da bare vild med den ! Stemningen, det visuelle - og så det alternative valg af musik ! Hallo - dagens højdepunkt !

Ej, kom altså osse godt opad listen, da en dame ringede og ville ha' to af de tre tilbageværende marsvin ! Vi har haft gang i en charmeoffensiv på diverse opslagstavler i nærheden - linede de små hvide kræ op på række, fik taget et billede, hvor de så totally loveable og süslige ud, og det har givet pote: nu er alle afsat - på nær den, som afkommet vil beholde...og som med tiden skal ha' selskab af en dværgkanin...jajaja - nogen af os lærer aldrig af vores erfaringer...

Afkommet sværger denne gang højt og helligt på, at hun vil tage sig SÅ meget af kaninen, at jeg næsten tror, at det tangerer en overdosis opmærksomhed - vel at mærke hvis det altså holdt stik...men ved da trods alt, at grise ikke kan flyve - og at man ikke skal stole så'n helt på børns løfter ifht. dyrepasning...

4 kommentarer:

spunky sagde ...

uuuuuuuh afkom og kæledyr..
er det sådan en kædeting???
jeg synes lige vi igen har været igennem sådan et diskussionsforum eller snarre et flerdags seminar...

pyyyyh jeg håber jeg fik lagt låg på bare i 14 dage...

Marie sagde ...

Hehehe, hun lyder som mig...loooovede også mine forældre, at jeg nok skulle tage mig af de kæledyr, jeg ønskede mig.

Nå, men rart at I kommer af med alle de marsvin...jeg mener, så kommer der forhåbentlig lidt mere ro om natten, ikk'?

Og kan du så blive rask?

Anonym sagde ...

Rigtig god bedring :) HÅber at du snart er frisk igen

Tris G sagde ...

Åh ja. Elskede også Marie Antoinette. Fantastisk film. Må eje den engang tror jeg. :)

Helbredende vinde sendes fra Hovedlandet. Hold så op med den snøften!