04 januar 2008

It's Britney, bitch !


Oops - she dit it again...

Ej, hvad sker der lige i Britney sagaen ?! Er det ikke på én og samme tid dragende og frastødende at være vidne til andre menneskers forfald...man vil godt lige vide lidt mere, men vil på den anden side bare håbe, at hun finder fred within, så hun kan komme i lidt mere balance...

Og de to små drenge...okay - håber seriøst at mor og far har oprettet en terapiopsparing fremfor den almindelige børneopsparing, for tror nok lige, at det kunne blive ret aktuelt engang i fremtiden...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste, der uden skam i livet følger med i skandalerne omkring Britneys gøren og laden ...

Tror egentlig at det var et tilfælde ... Men som du skriver man både frastødes og tiltrækkes af det

spunky sagde ...

tragisk liv, sølle stakler..
jeg ville ikke bytte....
ikke om jeg så fik milioner for det...


trist at det er lovligt at medieverden smadre menneskers liv på den måde....
og man kan jo ikke undgå at få historierne lidt ind under huden, for de bliver blæst op i hovedet på en uanset hvor man kigger hen....

ren og skær hjernevask....

hvorfor er det i øvrigt at div. medier kun sælder skandale historier, historier og død og ødelæggelse osv.

hvorfor er der ingen der prøver at erneære sig ved at dykke ned i alt det positive....

jeg brækker mig over medieverdnen og dens tindens til at snage i alt det grimme, væmmelige, forkerte, skandaleombruste, syge osv.

ikke så mærkeligt at det oftere og oftere går galt....

folk får et forvrænget nutidsbillede og forholder sig kun til det og så ganske ukritisk og unuanceret!

undskyld det var vidst lidt uden for kontext!

Maria sagde ...

Buster - you're not alone !

Spunky - intet er uden for kontext her ! :-)

Jeg kan heller ikke forestille mig et liv, hvor der er fotografer omkring mig all the time - uanset om vi taler "relevante" begivenheder ifht. den karriere, man nu engang har, eller om det bare er en tur på tanken efter cola...

Det må være ulideligt !

Og ja - tankevækkende hvilke historier, der "sælger" bedst...og den rolle, vi vel ét sted alle har i det...os, der følger med i den slags...

Anonym sagde ...

Ned i kiosken efter ugens alt for damerne, eller bare Information, og så ser man sig selv i bar røv på vej ud af en bil...

Aj! Man skal være en meget dygtig spindoktor for at kunne gennemskue hvad man går ind til - for mange kommer det som lyn fra en klar himmel. Hvem mon havde ansvaret for at guide Britney før i tiden?