24 februar 2008

I'm back !

Forrygende ferieafslapning på Fanø - det har bare været SÅ dejligt at være lidt væk fra de vante omgivelser...og så komme over i de efterhånden vante - men på en helt anden måde - omgivelser dér...

Vi har dovnet den, gået ture, været ved stranden/havet, flydt i poolen, set en masse old school Beverly Hills - i det hele taget bare taget hver dag, som den kom...

Nåede at opleve vild og voldsom storm om fredagen...havet indtog hele stranden - og den er eddermanme ellers laaaaaang og bred - og der var brusende bølger og susende vinde alle vegne...to dage forinden var der klar himmel, stille hav, forårssol og varme...naturen er vitterligt en forunderlig fortryllende størrelse !

Og som jeg siger altid: en dag bosætter jeg mig dér...

That's for sure !

3 kommentarer:

spunky sagde ...

welcome back!

"flydt i poolen"??? på denne årstid?

Der fik jeg lige kuldeshock bare ved tanken....... brrrrrrrr stik mig vendligst en varmedunk og et uldtæppe oge en terrassevaremer!

Anonym sagde ...

Velkommen hjem Maria.
Det lyder dejligt. Hvem mon giver dig adgang til sådanne goder?
;-)

Maria sagde ...

Ih Spunky - jeg glemte jo helt, at I ikke kunne vide, at det var en indendørs pool... :-)

Oh Anja - det gør ussel mammon ! Vi lejer en ferielejlighed såmænd... :-)