13 februar 2008

Say what ?!

Jeg har tidligere sagt, at jeg er virkelig træt af at få spoleret diverse film med indre reklameflashbacks, fordi så mange af skuespillerne optræder i så mange kommercielle sammenhænge, så det efterhånden er svært at afgøre, om de er mest til filmhåndværket eller rugbrød, forsikringer og des lignende...

Intet tegn på at den kedelige udvikling ebber ud ! Joachim Boldsen er blevet skide god til håndbold, fordi han fik Nutella som barn, Alexander Kølpin danser rundt med sit afkom og en kinder mælkesnitte, og Helena Christensen er både cool model og god rollemodel som mor, fordi hun bruger Ariel, der vasker rent ved 30 grader...

Jeg er SÅ træt af det ! Og jeg undres: er der slet ingen, der overvejer det lidt mere moralske i at lade sit kendte ansigt og specielle talent anvende i reklamemæssige sammenhænge ? For mig sender det et signal om, at man er klar til at gøre ret meget for penge, selvom man ikke umiddelbart må formodes at mangle salt til sit morgenæg...

Det handler jo ikke engang om, at man reklamere for et produkt, som relaterer til ens branche/talent. Det gi'r virkelig ingen mening for mig...

2 kommentarer:

Marie sagde ...

Er Helena med i en Ariel? Er det rigtigt? Må jeg se!!

Men ellers...enig, mand. De kendte er klamme (eller noget)

Uden Relevans sagde ...

Hvornår kommer du forbi og henter din plakat?