11 april 2008

Tilbage til fremtiden...


"Det kan man da ikke sige ! Tilbage til fremtiden ?!" sagde afkommet med forundringen malet i ansigtet, da jeg fortalte hende om den her fantastisk sjove film, som vi skal se i aften...

"Skal vi ikke hellere se High School Musical ?" spurgte hun...og jeg måtte insistere på, at moder ved bedst - og at vi derfor (gen)ser klassikeren fra min ungdom...

Og jeg tør vædde min gamle hat på, at efter endt film vil ordene lyde som følger:

"Den vil jeg ha' på dvd !"

Nu er der kun tilbage at vente...

Der er indkøbt ærter, jordbær og masser af slik...riskiksene med chokolade blev guffet i eftermiddags...så'n lidt som optakt !

Marty - we want you !

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg gad godt have set den, men Thore var simpelthen så træt at han sagde nej. Bagefter fik han også et hysterisk anfald, så det var egentlig passede at han gik i seng (hold da kæft de kan være strenge når de er 8!).

Maria sagde ...

Kære Anja - jeg var den eneste, der så filmen færdig...afkommet måtte godt en time inde i filmen overgive sig til søvnen - til sin store ærgelse...og lidt min - for jeg fik herremeget kvalme af at spise det meste af slikket selv ! :-)