13 juni 2008

Yours - not mine !

Jeg har nu for anden gang indenfor nogle få dage oplevet, at jeg bli'r voldsomt trigget følelsesmæssigt af nogle mennesker, der ellers står mig relativt nær...

Oplevet hvordan jeg egentlig reagerer - men så udvisker reaktionen og i stedet ta'r tingene ind...

Jeg må arbejde med, hvad der ER mit - og hvad der er andres...

Børste det af mig - filtrerer...

Så'n "Hey - jeg elsker Jer...men behold Jeres eget lort !"...

Jeg har så rigeligt med mig selv, uden at jeg osse behøver at skulle bære Jeres med mig...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

En vigtig lære - og du kan kun komme igennem det alene. Dvs det er DIT lort;-)

Keep it up girl!

Maria sagde ...

Ej, hvor din kommentar irriterede mig i går, Anja - netop fordi det gik op for mig, at selvom det var deres lort, så blev det alligevel mit lort i processen med at skille tingene fra hinanden...if you know what I mean...

Anonym sagde ...

Jeg ved hvad du mener. Det var jo derfor jeg skrev som jeg skrev - den dag hvor det ikke mere er dit lort vil du slet ikke skrive om det;-)

Tak fordi du siger jeg er irriterende - det kender jeg et par stykker der kunne lære af;-)

Maria sagde ...

:-)