28 juli 2008

Fortæring...

Jeg er ikke skabt til et liv, hvor andres øjne møder mine for tiden...jeg er nervøs og anspændt ved tanken om at bevæge mig ud i den verden, der ligger udenfor..."hvad er så farligt derude" spørger jeg mig selv...men den indre stemme er midlertidigt sat ud af funktion, og følelserne flyder rundt og overdøver alt og det hele...og jeg vil blot putte mig selv langt væk...og det forundrer mig faktisk, at det ikke engang synes at gøre mig noget lige nu...det evige dilemma imellem hvad der er egenomsorg og selvdestruktion...hvornår hvad er hvad og nok er nok...endnu en dag venter...natten gik næsten for hurtigt...og lyset fortærer mig...

3 kommentarer:

Angelsiiighs sagde ...

Kære Maria... Jeg har total angst for menneskemængder, sveder og får hjertebank når jeg skal omgås større forsamlinger, klarer næsten ikke at gå forbi en gruppe på over to menesker på gaden, men jeg tvinger mig selv, altid og hele tiden...
ellers havde jeg ligget under min dyne hele tiden og aldrig set noget... (er bange for at rejse, men kaster mig ud i det)
De fleste tror jeg er enormt sosial og superhuman, men helst vil jeg bare gemme mig under et tæppe med flest mulig havemøbler i ørene... ;)

Scared of everything but complete fearless...

Angelsiiighs sagde ...

ville egentlig bare sige at jeg kender mig så alt for godt igen i dine ord...

Maria sagde ...

Kæreste engel min - jeg får helt tårer i øjnene over dine ord...og jeg synes at det er fantastisk, at du fighter og kæmper imod...nogle gange kan jeg osse godt det...andre gange lukker jeg ned...og nogen gange ved jeg hverken hvad der er op eller ned eller ud eller ind...eller hvad der er mig og hvad der er mit...

Men...det betyder meget, at du deler med mig...faktisk...og jeg føler faktisk et skud mod ved at gentage "scared of everything but complete fearless..." !