12 juli 2009

As if !

Man står og tripper, fordi man skal nå et tog, og man forlængst er klar til afgang, mens husets teenager stormer rundt efter alt det, som moderen har husket hende på forlængst, men som hun først nu finder ud af, at hun har glemt...

Og endelig kan man høre trinene ned af trappen - og man ser op...og som taget ud af "Clueless" ser man afkommet i en kjole, der er så kort, at man vil tro det var en top...og man hører sig selv udbryde - i et tonefald, der egentlig lyder meget mere voksent og semi-forarget, end man egentlig bryder sig om selv: "Skal du ikke ha' noget inden under ?!".

Og ens afkom løfter op i det korte skørt og siger "Det har jeg da osse - hvad har du tænkt dig ?", og man ser et par minimale cowboyshorts inden under den minimale kjole...og man ryster indvendigt på sit hoved, halser afsted for at nå toget - og sidder derefter og tænker over, at ens afkom ser frygtelig voksen og lækker ud, og får næsten spat af alle de blikke, dette bevirker.

Så kære mænd, der evt. læser med her: ser I en ungmø med lækre stænger, dejlig solbrun hud og med alverdens ungdommelig optimisme som en auraglans omkring hende...så er hun KUN 13 ! Og hun er min...

3 kommentarer:

susling sagde ...

Bare rolig! Man vænner sig til det.

jos sagde ...

Gør man det? Vænner man sig til det?
Min er nu 19 og jeg kan stadigvæk ikke klare de dér blikke fra unge mænd, og slet ikke dem fra mænd på min egen alder...

Angelsiiighs sagde ...

hahahaaaa....
ja ja Maria...
Min er 17 og har lige købt sig nogen mærkelige sorte gummibukser agtige dingser som åbenbart er inde nu, og det ser altså ud som om hun er nøgen, bare i sort...
(jeg vurderer på det stærkeste at kogevaske dem)
men når jeg tænker tilbage, så ka jeg da godt huske jeg gik i de mærkeligste kreasjoner og nok drog på mig nogen savlende blik uden at ænse det i min ungdoms uskyldighed...

(så godt at læse dine nydelige ord igen ;)