07 juli 2009


Need I say more...

6 kommentarer:

Marie sagde ...

Aiiii Maria...er det dig? Vildt (men tillykke!!)

Maria sagde ...

Ja - det er mig.

Schhhyyyss :-D

Marie sagde ...

Lover ikke at sige en lyd (heheh, tænk at du har været ude for sådan noget)

Maria sagde ...

Uha - jeg har været en vildbasse. Får nogle gange tics ved tanken om, at mit afkom står på kanten til de vilde år.

Må huske, at jeg selv overlevede...

Alice sagde ...

Åh. hvor er det en god historie.

Tak for godt grin.

spunky sagde ...

he he he he... ja man skal huske at komme ud i tide

jeg har oplevet noget der ligge meget tæt op ad den historie... på et Københavnsk in-sted.

her var der dog tale om en meget slukøret ung mand som var blevet låst inde på discotekets toiletter....

jeg var så redningsmanden der måtte komme staklen til undsætning, kl. 7.30.
også her havde alamer og securitas været inde over....

jeg havde i øvrigt en længere snak med dørmændene dagen efter, for de havde tilsyneladende ikke tjekket toiletterne ordentligt før der blev lukket.

(der er rigtig mange af den slags historier..... jeg har nok af dem til at skrive en hel bog tror jeg... men jeg har også arbejdet med disse psykotiske mennesker gennem små 20 år! ;-)