27 august 2009

Når jeg bli'r gammel...

Når jeg bli'r gammel - ja, så vil jeg være som Carla ! Min elskelige gamle nabo, som følger med i verden omkring. Som bli'r opildnet af burkadiskussioner, fremmedhad, intolerance og meget andet. Som siger til mig, at afkommet bare skal skrue noget mere op for musikken, fordi her nogle gange er så stille (det vil jeg så selv ta' til mig som husets musikfreak). Som siger, at hun ikke orker at høre alle de dårlige nyheder ude fra verden, så i stedet for at tænde for morgennyhederne - så vågner hun ved at sætte Nephew på og rocke dagen i gang.

Det' sguda en sej dame !

2 kommentarer:

Marie sagde ...

Åååårh - jeg vil også være Carla når jeg bliver gammel!!

susling sagde ...

Jeg arbejder på det...altså at blive gammel med stil - min gammelmoster - Biker Birthe blandt venner - er en god inspiration...Hun er nem at trække op og så jinger vi rundt..