31 december 2006

Farvel til det gamle - goddag til noget nyt...

Årets sidste aften...bli'r altså så'n lidt symbolsk - trods dét, at det jo bare er en almindelig aften, dog med lidt mere fyrværkeri end ellers...selv her i kvarteret...

Katten og vores mange marsvin er ved at dø af skræk, så jeg er ret glad for, at jeg valgte at blive hjemme, så jeg kan yde omsorgsfuld og beroligende førstehjælp en masse...

Har ellers tilbragt dagen med at få noget nær det bedste mad i mange, mange dage, da jeg var til fødselsdagsbrunch...så gik det i den anden grøft, eftersom jeg måtte tørre kattepis og lort op i opgang og kælder, dér hvor jeg er kattesitter...

Ja ja - man ta'r det sure med det søde...eller no'et...

Tror min aften skal holdes på det lidt mere overfladiske plan...lidt tv - lidt musik og så'n...kan godt mærke, at det liiiige er en kende for sårbart at pille lidt længere ned i lagene omkring "året, der gik"...

Det skal der nok blive masser af rum og lejlighed til i det år, der ligger og venter på mig...ubeskrevne dage - rigtig mange af dem...jeg håber, at de vil blive fyldt ud med mange forskellige farver fra livets palet, og meget gerne med nogle lidt lysere farver end dem, der dominerede billedet i det her år...

Samtidigt må jeg jo konstatere, at jeg har holdt mig oprejst - trods alt...så håb må der være - et sted !

Rigtig godt nytår til alle Jer derude...

2 kommentarer:

Marie sagde ...

Lyder ikke sjovt med det dumme år 2006. Hvad mon du har oplevet af ting, siden du skriver som du gør? Ligemeget hvad, så håber jeg også 2007 bliver lysere for dig.

Uden Relevans sagde ...

Også godt nytår herfra :o)