09 januar 2007

Elsker DR2...

...elsker de fleste tema aftener - det er som om, at alting kan blive rigtig interessant, når man lige fordyber sig i det, og bliver præsenteret for noget mere sammenhængende om emnet end de sædvanlige news flash, som man ser i mange andre programmer...

Og den i aften var om Bowie...jo jo...følte mig rigtig godt underholdt...og mand, sikke et tandsæt den mand havde før sin relativ sene tandregulering...men alting var okay - tænder eller ingen tænder...bare fordi det var ham !

...fatter ikke, at man kan være så lækker, når man er 60...har på én eller anden mærkelig måde fornemmelsen af, at det samme ikke vil være tilfældet for mange af os andre dødelige...

2 kommentarer:

Marie sagde ...

Personligt synes jeg det er synd han har fået nye tænder. Kan godt være de er lige og hvide og sådan...men de ser forkerte ud til hans ansigt. Som om de er for store, når han snakker, eller noget. Synes bare det ser lidt unaturligt ud. Men hey...gør ham ikke grim. Helt enig, han er nyyyyydelig

Benny sagde ...

Jeg er mindst lige så lækker, ville min mor og konen sige...i nævnte rækkefølge.
Jeg skal se hans ur før jeg kan udtale mig!
;o)