25 januar 2007

Sikken en fest, vi har haft...

Ååååhhhh ja ååååhhh ja ååååhhhh...

Ikke så meget fordi vi slog Spanien i håndbold (kraftedme på tide at vi kunne holde en føring !!!)...

Men fordi min veninde i går fik den geniale idé (hvorfor har jeg ikke tænkt på det noget før ?!), at jeg da bare kunne stille buret med hannerne ud på badeværelset om natten !

Ulemper:

Herretungt at slæbe rundt på...
Lugt på badeværelset, idet der ikke er vindue dér...
Halm og lort på gulvet (hvad f..... er det, de laver om natten ?!)

Fordele:

Søvn !
Søvn !
Søvn !
øhm...
Søvn !

5 kommentarer:

Marie sagde ...

Kan de ikke bare stå derude hele tiden? Så behøver du ikke slæbe? Og..jaja så stinker der på toilettet. Så kan man altid skyde skylden for evt. menneske-pruttelugt på svinene (smart - også selvom alle ved, at damer ikke prutter, og HVIS de gør, så lugter de ikke)

Maria sagde ...

Der er desværre ikke så meget plads på toilettet - så jeg må holde til den daglige motion med flytningen...men det er vel så netop smart ifht. dét med at få motionen integreret i sin hverdag...

Jeg har udvist endnu et genialt tiltag - ved ikke, hvor jeg får det fra...det er skræmmende...nå men - jeg har lagt et tæppe ud på gulvet...så kan jeg li'som bare ryste halm og lort ud næste morgen...det ER da genialt altså...

susling sagde ...

adr.......!!!!!! (og så nævner jeg overhovedet ikke, at der står to kattebakker på mit badeværelse og at mine to Møgsøstre er dødsippede og det i visse perioder er fast morgerutine at fiske en megalort op fra gulvet med toiletpapir og drønne den i lokumet, mens jeg laver bræklyde - har forøvrigt aldrig fattet, hvordan der kan komme så kæmpestore ildelugtende lorte ud af så små kattenumser og ud af så bløde søde lækre dyr - altså set i den sammenhæng er marsvinelorte jo bare nogle små tørre tingester!)

Benny sagde ...

Altså for at være helt sikker: er det stadig marsvinene du taler om - eller skal jeg blive fornærmet på mit køns vegne?

Maria sagde ...

Süsling - vores kat bruger heldigvis kun sin kattebakke i nødstilfælde ! Virkelige nødstilfælde...snestorme eller så'n...ellers foregår alt udenfor ! Jeg tror, at jeg bruger max. 3 poser kattegrus - om året ! God stil !

Benny - bare rolig...det er marsvin, vi taler om...så gem bare den fornærmede mine til en meget bedre lejlighed ! :-)