24 januar 2007

They drive me crazy...

De marsvin holder fest all night long...Lionel Richie - go home...

Jeg bli'r sindssyg...de drøner rundt i hvad der lyder som en dødsdrome - slammer ind i bur og tremmer...siger jeg noget mindre pænt, bli'r der fuldkommen stille - freeze motherfuckers - i 1 minut...og så forfra igen...

Da de klokken 6.15. bed vandflasken ned, kapitulerede jeg og stod op...

Konklusion: mænd i flok larmer ! Mænd i flok hører åbenbart ikke hjemme i mit soveværelse ! Mænd driver quinder til vanvid ! Også forklædt som marsvin...

5 kommentarer:

susling sagde ...

Min mand og hans brødre havde en leg. Den bestod i at placere to hanmarsvin under samme dyne og så stikke hovederne ind under dynen. Den der holdt længst ud havde vundet. (det er vist noget med at hanmarsvin udsender en rædderlig lugt, når de møder en anden han........- ved ikke om det er det du slås med?)

Maria sagde ...

De tre klanmedlemmer er far og sønner...derfor kan de som sådan godt gå sammen uden nogle rivaliseringsfighter - meeeen ikke på børneværelset, hvor hunnerne er...for så kan de lugte hunnerne - og så går de først for alvor amok (kan slet ikke bære tanken om, at de går mere amok end det her altså...)

Gider ikke ha' dem ned i stuen eller i køkkenet, for de stinker bare generelt meget mere end hunnerne...desuden har vi jo en kat også - total god kombination...det går nu, hvor katten tilsyneladende har accepteret, at de er her, og ikke gør nogle attackforsøg...men hvordan mon det ville være, hvis den havde buret så'n helt for sig selv i underetagen all night long...

Hmmm...måske er det i virkeligheden en win-win situation for mig !! ;-)

susling sagde ...

Altså...jeg havde på et tidspunkt kanin og katte samtidig og nå ja fisk......Det var sgu fredelig sameksistens.....Kaninen var den ældste og største, så den styrede og tillod at kattene sov i dens hø og den slags....blev det for meget for den, så stangede den bare kattene......Fiskene krepperede under alle omstændigheder hele tiden....kat eller ikke kat........

PS. Du får altså ikke min tilladelse til mord - no way......

Anonym sagde ...

puha.. ja.. marsvin.. Har heldigvis skaffet mig af med de to jeg havde.. De larmede og lugtede.. og bor nu et sted på sydsjælland, hos nogle søde mennesker...

Maria sagde ...

Maria - det er HAN marsvin ! :-)

Ellers har jeg som hovedregel ikke tre mænd i soveværelset ad gangen... :-)