26 februar 2007

Det sker hvert år...

Hvert år satser jeg på at se Oscar uddelingen...

Hvert år rider jeg på en bølge af optimisme under den indledende runde med the red carpet...

Hvert år falder jeg i søvn stort set inden selve uddelingen starter...

Hvert år er det eneste jeg ser af selve uddelingen de små frekvenser, som slipper igennem mine spæde og forgæves forsøg på at komme tilbage til den vågne overflade...

Tror jeg skriver til Oscar folkene og spørger, om de ikke bare kan uddele de skide statuetter on the red carpet, så jeg kan slippe for den her tilbagevendende følelse af fiasko...

2 kommentarer:

Blomkvist sagde ...

Det er også seriøst for dårligt... at de ikke går igang, når vi andre har dagtid... :-)

Maria sagde ...

Ja - helt ærligt !

Hvis de gik tidligere i gang, havde de også længere tid til deres after party !

Det er en win-win situation ! :-)