15 februar 2007

Hul igennem...

Så'n i bogstaveligste forstand...er nemlig i gang med min anden toiletrulle - der bli'r pudset næse i den store stil her i huset...synes ærlig talt, at det er ret synd for mig...heldigvis agerede katten varmedunk på mit bryst hele natten - selvom det unægteligt gjorde vejrtrækning bare en anelse mere udfordrende...

Kan faktisk ikke berette så meget andet end en blanding af følgende ingredienser:

Pudse næse - strepsosil - sove - drikke vand - prøve at læse - urtebolsje - sukke klagende - vakle ud på toilettet - indsæt selv tilsvarende feberhed aktivitet...

Global omsorg i min retning - NU !

5 kommentarer:

ida sagde ...

maria! godt at se at nogle holder bloggerfanen højt når vi andre falder af på den, det er en fornøjelse at følge med (og nu er der nyt, lidt)

Marie sagde ...

Ej maria, nu har du da også bare været syg i en milliard år! RIGTIG god bedring...og denne gang mener jeg det!!

Maria sagde ...

Hva' f..... mener du med "denne gang mener jeg det !!", Marie ?!

Garanteret derfor jeg stadig er syg...fordi du ikke mente det nok første gang...hmfpr...

Yo Ida ! (lød så'n lidt kækt, men godt nok ikke helt på samme måde på skrift...) Godt at se dig igen ! :-)

Benny sagde ...

God bedring du!

Marie sagde ...

mente det også sidste gang...meget...men NOGLE må jo ikke have troet på mig, siden du stadig er syg.