11 marts 2007

At gi' en hjælpende hånd...

Jeg har mange gode veninder...én af dem har været på besøg i weekenden, hvor hun var katalysator for en oprydning i mit soveværelse, der resulterede i 4 sorte sække i containeren, samt system i det vasketøj, der afventer en renere skæbne...

Desuden vaskede hun lige gulvet i køkkenet - tiltrængt ! Og så lavede hun hjemmelavede pizza, så englene sang, og maverne ømmede sig af mæthed...

Så bli'r jeg altså bare rørt inden i...og taknemmelig...og overvældet...

7 kommentarer:

Marie sagde ...

måske vi kunne dele hende??

Anonym sagde ...

Hjemmelavede pizza! Nu blir jeg misundelig.

Blomkvist sagde ...

Jeg er også med på en deler af din veninde og mangler også lige en ordenlig omgang af soveværelset ... og da hun jo har erfaringen såe... ;-)

Jeg køber også gerne ind til hjemmelavet pizza :-D

Anonym sagde ...

Hør her - kan jeg måske låne hened i næste weekend????

Benny sagde ...

Hva faen lavede DU egentlig???
;o)

Maria sagde ...

Måske man skulle overveje at blive agent for hende - og så få procenter, når man udlejede hende...hmmm... $$$$$$$$$

Benny - altså jeg sad da bla. på sengen og tog afsked med de ting, der skulle smides ud...og så spiste jeg pizza...og jeg satte også musik på ind imellem...og så hældte jeg cola op !

Benny sagde ...

OK Så havde du jo rigeligt at se til...jeg ku da heller ikke få det til at passe ellers ;o)