13 marts 2007

Justice for - almost - all...

Ingen hemmelighed: det glæder mig usigeligt, at Klaus Riskær i dag fik en ubetinget dom. Jeg får knopper af mennesker, som ham, der med store armbevægelser forventer, at de kan tillade sig "hvad som helst", fordi de er med til at skabe "vækst og arbejdspladser til samfundet".

Klaus synes, jf. TV2, at det er "en helt unødvendig magtdemonstration", at han efter dommen blev anholdt og kørt væk i...hold vejret...en politibil !!!

Hvad havde han forventet...at han havde fået lov til at gå til den fest, som P.Diddy er vært ved i aften, og som han nu sukker over at gå glip af...

Tænk engang - her er en mand, der bliver kendt skyldig ved en domstol...i modsætning til eksempelvis de mange, der lige nu er fængslet efter rydningen af Ungdomshuset og de efterfølgende demonstrationer...og som har handlet velvidende, at han allerede havde en betinget dom i rygsækken...og så græder han fanme snot over at blive kørt bort i en politibil !

Tør øjnene, Klaus ! Vi samler ind til 7 års forbrug af tudekiks...

8 kommentarer:

Blomkvist sagde ...

Jeg er helt klart med på en "mariakiks" til ham ;-)

Benny sagde ...

Ja, maria man undres ofte over proportionerne, men tudekiks! Hvad fanden er det?

Anonym sagde ...

Jeg kunne ikke være mere enig! Og han er slet ikke så hip som han selv tror, når han står på nationalt tv og kalder P. Diddy for Puff Daddy. Det er bare SÅÅÅÅ 1998!!

Marie sagde ...

Hahah også enig. Du er sjov.

PS. tror MÅSKE jeg så Knud Foldschack igår....ved det ikke. Tror det. Lidt. Men er også i tvivl. Det lignede ham. Men kunne også være en anden. Måske det var ham. Han spiste en pølse. Kan det være rigtigt? Nok ikke ham. Men det lignede....

Benny sagde ...

Så prøver jeg igen:
HVAD ER EN TUDEKIKS???!!!
Nå!

Maria sagde ...

ha ha - julie: ja, det si'r jo altså bare ALT om ham !

Marie - du tror ikke, at Knud F. indta'r animalsk føde ? :-)

Marie sagde ...

Nej..også derfor jeg var i tvivl. Måske det var han tvilling, så.

Maria sagde ...

Yep - hans evil kødspisende twin !