22 april 2007

Que ???

Teknisk bli'r jeg aldrig...så jeg forstår ikke helt, hvorfor jeg nogle gange kommer ind på nogle sider, og andre gange ikke...hvorfor jeg ikke kan logge på min blog, og så alligevel kan, fordi jeg trykker opdater...nej, det er okay - prøv ikke at forklar mig det...som at kaste perler for svin...eller no'et...

Og ja - still surfing med klenodiet ! Har ikke vundet i lotto, så det er udelukket at få mig en ny computer...og den anden kunne så ikke lige laves ved at proppe installationscd'en i...for harddisken findes ikke...eller no'et...

Men så er det jo godt, at der findes eventyr ! Om den omend ikke fattige pige, så ihvertfald down to earth girl, der mødte sin prins - rejste til den anden ende af jorden og levede lykkeligt til sine dages ende dér...og så fik ikke bare én peanuts, men hele to - og hvor mange flere kan der ikke nå at komme ?

Taler da selvfølgelig om den royale fødsel ! Weeeeiii - en lille prinsesse ! Gæt hvem der skal sidde og se tv i morgen kl. 11, når de ta'r hjem fra Riget ! Gæt hvem der sms'ede til samtlige i telefonbogen, at nu var Mary indlagt for at føde...at nu havde Mary fået en pige...at nu kom Frede på tv...yes - that's me ! Sikkert den eneste x-bz'tter med royale tics ! Jeg ser det som et tegn på, at jeg er et unikt sammensat menneske - med mange, mange nuancer og kringelkroge og særheder og alt muligt...ikke nødvendigvis logik, men meget af alt det andet !

Og så er jeg lige nødt til at lege "her er London, her er London - vi bringer en særmelding": Marie - jeg savner så meget at følge med i dn blog ! Så meget, at jeg har drømt om dig ! Vi var venner og hang ud på mit teenageværelse, og så gik vi ud for at købe pizza...jamen altså ! Samme nat drømte jeg i øvrigt, at jeg skulle ta' mig af Al Gore, som skulle besøge Vollsmose, og han var lige blevet skilt, og pludselig var jeg lidt dér, hvor jeg overvejede om jeg kunne leve med en noget ældre mand med et meget fyldigt bagparti...altså - jeg har ikke engang set hans meget omdiskuterede film - eller for den sags skyld EVER fundet ham attråværdig ! Senere i drømmen var jeg så ved at fortælle en tidligere kollega, at jeg havde drømt om Al Gore - og senere købte jeg altså så pizza med Marie ! Gik i øvrigt udenfor i badedragt - so not happening altså !

Så der er gang i drømmeland her ! Så meget, at jeg nogle gange tror, at drømmemaskinen må gå i overophedning simpelthen...

Jeg savner selvfølgelig også at følge med hos Jer andre - tro ikke andet ! Men det er altså desværre ret vanskeligt dels at få lov at komme på, så jeg kan kommentere - dels at få siderne til at "bladre" at all...men jeg kunne da foreslå, at nogen startede en indsamling til fordel for projekt "ny computer til værdigt trængende" ! Jeg kender en kandidat til den første pc !

3 kommentarer:

Marie sagde ...

Ååååh Maria. Godt nok sødt at drømme sådan om mig. Nåhm, jeg savner jo også alle dine kommentarer. Kunne være sejt, hvis du kendte nogle, som havde en gammel, men god pc, som du kunne få lov at låne. Gid bare. Går nemlig ikke med de her langelangelange pauser hvor man intet hører fra dig. PS. hvad tror du prinsessen skal hedde? Jeg håber på Mia-Maja...for det er det RIGTIGSTE prinsesse navn.

Blomkvist sagde ...

Kære maria ... nyder hvert lille indput fra dig :-) de bringer altid et lille smil frem :-)

Benny sagde ...

Jamen VI holder da ved maria, selvom du kommer rykvis...hmmm...;o)