02 april 2007

Weeeeeeiiiiii....

....I'm back !

Ihvertfald er min windows 95 udgave samarbejdsvillig i dag, og har ladet mig kommet ind i varmen...håber den også lader mig poste indlægget så...

Altså - nu bli'r jeg jo helt rundforvirret, ikk'...for hvor skal jeg starte og hvor skal jeg ende...og hvad skal jeg fortælle af genigale ting fra de maaaaange dage, hvor jeg ikke har kunne nå Jer ?!

...melt down...

Jamen altså - computeren er stadig ikke fikset...status ukendt - tidsperspektiv lige så...og Marie og Angel: I er SÅ meget nogle dejlige quinder, som gjorde mig SÅ glad, da I savnede mig så åbenlyst ! Taaaaak ! Lunede - selvom jeg så ikke kunne kommentere på det pronto, da I skrev !

Faktisk er det skræmmende så invaliderende det er, når man pludselig bli'r frataget sin mulighed for lige at hoppe på nettet 25.000 gange om dagen...når man ikke længere kan bestille togbilletter, fordi ens nød-computer er så gammel, at den ikke kan understøtte siden...når man kun kan krydse fingre for, om en side kan vises - og bli'r skuffet i 99,3 % af gangene...når man pludselig ikke har sine billeder, mailadresser, dokumenter og alt muligt andet fra den anden pc...

Altså - til gengæld er det selvfølgelig meget sjovt pludselig at gense mails og dokumenter fra 1998, som lå gemt på den her pc...men så holder det fun altså heller ikke længere ! Men fik da genopfrisket en gang sprogobservation på min datter, da hun gik i vuggestue...tænk - havde helt glemt, at "mor" var "mere" for hende...og hvor autistisk et sprog, hun egentlig havde - så'n noget med at samme navn blev anvendt til flere ting: "dotti" var både Sara og "savner" f.eks.;

Troede seriøst på et tidspunkt at hun var døv eller weird, og jeg blev bedt om at lave lister til vuggestuen, så de kunne skele til den, når de skulle oversætte hendes udgydelser...men hun er nu kommet meget godt efter det - faktisk så godt, at hun lige har været 14 dage på prøve i 5. klasse, fordi skolen havde foreslået at rykke hende et klassetrin op...så taler dit barn i kodesprog, kan jeg kun sige: fortvivl ikke ! Der er tale om et geni in spe, der er ved at folde vingerne ud !

Måske trækkes genialiteten lidt ned, når jeg så bekender, at samme afkom lige har været ved læge, fordi hun troede, at hun var kommet til skade med sin næse...og fik diagnosen "Begyndende bums"...

Hvad så med mig - geniets moder og ophavsquinde til de genigale gener ? Tjoh - jeg nyder ihvertfald, at der er kommet mere lys på himlen ! Men jeg har ikke ligefrem en periode, jeg vil karakterisere som værende "the time of my life"...

Nu kan jeg ikke finde på mere - hjælp, alt kører lige rundt i mit hoved, og jeg er vældig skuffet over mig selv, fordi jeg ikke lige suser ind og skriver indlægget over alle blogindlæg ever, når jeg nu er så udhungret netmæssigt...

6 kommentarer:

Marie sagde ...

Godt at høre nyt fra dig. Ja, tænk at man kan savne eller bekymre sig lidt om folk man ikke kender i virkeligheden. Det er skørt det internet. altså.

Vildt med din datter. Bare herreklog og dygtig! Tillykke.

Angelsiiighs sagde ...

oufffff... det var godt at få dig tilbage, begyndte at se merkelige billeder og avisoverskrifter inde i mit hoved, om en blogger som så helt flad ud... håber du får orden på det snart og alle mine tanker til ditt lille geni!!!
Angel

Anonym sagde ...

Velkommen hjem;)

Benny sagde ...

Godt du er tilbage. Jeg kæmper med et 10 år gammelt blærbart hakkebrædt, der selv vil bestemme hvornår den vil af og på nettet.
Men hellere det end intet, når man nu er hjemmefra.

Uden Relevans sagde ...

Håber at se dig igen snart da.

Marie sagde ...

FÅ NU DEN COMPUTER LAVET!! Eller lån en anden. Køb en ny. Gør noget, altså.