19 august 2007

Pearl...



Er du li'som mig vild med Janis Joplin, så tjek BBC i aften kl. 23.00 - der sendes et dokumentarprogram om hende.

Er du li'som mig træt af Bjarne Riis ? Helt ærligt - nu har manden udtalt, at der vel næppe var nogen, der var så naive at de troede, at han var ren, da han vandt...hvor bli'r jeg pissed off ! Manden har sagt én ting i rigtig mange år - og nu vasker han hænder og kalder folk naive, fordi de evt. har taget hans ord for pålydende ?!

Så er det bare, at jeg tænker, om Bjarne forventer, at man skal tro hans ord nu - altså om hans rene cykelhold ? Eller kommer han om x antal år og siger, at der vel ikke var nogen, der var så naive, at de troede, at hans hold var rent ???

7 kommentarer:

Rimkogeren sagde ...

Også her gælder det 11. bud: Det gør ikke noget, når bare det ej bliver opdaget.

Marie sagde ...

Jeg hader ham....virkelig meget.

Anonym sagde ...

Siger han ikke primært ting bare for at få opmærksomhed?

Benny sagde ...

BBC "Her er London...". Jeg troede faktisk ikke at nogen efter den 5. maj 1945 lyttede til BBC...
Bjarne Piis! Den mand har da ikke skam i livet!
<:o)

Maria sagde ...

Ej, Benny altså - jeg håber ikke, at du tilbragte din aften med at finindstille radioen, for det var godt nok i tv, at den omtalte dokumentar blev vist ! ;-)

Maria sagde ...

P.S.:

Alice - måske har du ret...

Marie - me too...

Rimkoget - godt vi ikke alle sammen har 11. bud...

Benny sagde ...

Okay...så pakker jeg krystalmodtageren ned igen ;o)