20 august 2007

ZzZzZzZzZz...

Så Ole Bornedal på morgentv i dag...og jeg har egentlig ikke noget imod ham - har da set flere af hans film og så'n...men er du vimmer altså, hvor taler han bare søvndyssende...jeg blev så'n helt hypnotiseret og søvnig - faktisk var det garanteret derfor, at jeg efterfølgende gik op i seng og sov 2½ time længere...

Da han talte om sine børn på et tidspunkt, forestille jeg mig hvordan det var at blive talt til med den dér stemme...og om man osse bare var ved at falde i søvn, selvom man holdt af ham...og hvordan han mon lød, når han skælder ud ???

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Maria. Ville bare lige takke for dit besøg. Kom endelig tilbage.
KH Penpal

Maria sagde ...

Det tror jeg bestemt, at jeg vil... :-)

Rimkogeren sagde ...

Tak for besøget på genkig! ;D ;D ;D

Superskurk sagde ...

Ha! Ja du har ret, han har en søvndyssendse og faktisk ganske beroligende stemme.
Lidt lige som Thomas Winding, som jo nærmest har lavet sound tracket til en hel generations barndomsminder!

Anonym sagde ...

jeg er bange for at Bornedals børn vokser op med påtvunget barndoms og ungdomssløvsind....

stakler...

tænk at bruge 18 år af sit liv eller mere som levende Zombier...

Eeeeeeew jeg får gåsehud bare ved tanken...

KÆRE OLE jeg kan rigtig godt lide dine film, men få dig dog en stemmetransplantation!

Benny sagde ...

Jeg har det ligesådan med OB.
Han er meget fornuftig at høre på, men uudholdelig i længden.
Nå men Scherfig var værre...