14 august 2007

Rock 'n' roll bitch !



Jeg har godt nok engang skrevet et digt, der var en sang inde i mit hoved - og som handlede om, at jeg var en rock 'n' roll bitch...

Men Buster siger, at jeg er nærmere er en tres tres quindelig rockin' blogging girl - eller no'et...

Smil, smil - nejer, nejer !

Og så skal jeg tagge - og jeg har stadig ikke lært det dér med links, eftersom ingen har ville forklare mig det altså...så det er også så'n lidt svært at linke til, hvad det her egentlig handler om...

Men here's an idea: I kan jo smutte forbi Buster og trykke på hendes link ! Smart ! Pssst...hun er at finde ud til højre på min yndlingsliste...

Og så tagger jeg fluks:

Miss BlahMarieBlahMarieBlah

Lucy

Maja

Alice

Anja

P.S.Psssttt: de er også at finde ude til højre...

8 kommentarer:

Rimkogeren sagde ...

Jeg en nyopsendt rumrejsende i bloggeruniverst landede på din planet - et spændende besøg. Bidrager med: "Eksport af norske flodheste i fare" Suk, der stod fjordheste!!

PS aflæg gene et besøg på min nystartede planet!

Rimkogeren sagde ...

UPS-UPS og atter ups!!
Mente selvfølgelig bloggeruniversEt samt aflæg geRne :-)

Anonym sagde ...

Mange tak :o)

Maria sagde ...

Selv taG, Alice ! :-D

Rimkoger - ha ha ! Jeg fik da lige et kort sekund helt ondt af de norske flodheste ! :-D

Tris G sagde ...

Er slet ikke så svært med de links, du skal bare... Argh. Det er ikke svært, men det er svært at forklare... I den formular, hvor du skriver din post, skal du markere det ord, du vil have som link og derefter klikke på linkikonet ovenover teksten (det ligner en globus med et liggende ottetal over). Her skal du indsætte linket til den side du henviser til. Ordkludder, men måske til at forstå alligevel...? Ellers msn...

Maria sagde ...

1000 tak, Tris ! Jeg forstod ! Og kunne ! :-D

Tris G sagde ...

Wee. Tillykke. :)

Marie sagde ...

Hej Maria. Kan se du har lært at linke...men hey, er der nogle regler med det tag-dims? Eller skal man bare sige tak?