27 oktober 2007

Stem stem stem !




Nu skal I igen på arbejde !

Frem til d. 1. november skal I én gang hver dag gå ind og stemme på Sønderho, så min dejlige Fanø by kommer på den nye Monopoly spilleplade !

Den lå lunt på pladen, men her i de sidste dage er det xtra nervepirrende, fordi man ikke kan se afstemningsresultatet længere !

Sådan gør I:

Gå ind her !

Du stemmer under "stem på en jokerby".

At stemme på nogen anden by end SØNDERHO, vil udløse en øjeblikkelig nedsmeltning af din harddisk !

Og du vil vel osse gerne gøre mig glad, ikk' ?!

Som tillæg gør du også alle dem på Fanø glade !

På Sønderhos hjemmeside

har jeg nemlig fået sat en stemmekampagne i gang, så der er livlig aktivitet på øen !

Og min vicepræsident Spunky har også gjort et uvurderligt aktivt stykke arbejde - heya heya Spunk !

Sønderho styrer !

Fanø forever !

Maria for president !

4 kommentarer:

Blomkvist sagde ...

Jeg vil gerne hjælpe, men jeg kan altså ikke finde Sønderho på den side, du linker til... :-\

Maria sagde ...

Ih - det er lige den ånd, jeg leder efter, Buster ! Stem stem stem, du ved !

Men du skal slet ikke finde byen - du skal gå ind under "jokerby", og selv skrive Sønderho i feltet med by.

Go go go ! :-D

Anonym sagde ...

tak tak "vicepræsident" wooow flot tittel... ;)

jeg kæmper fortsat!

Maria sagde ...

Ja altså - hvis det var i Topgun universet, var du min wingman ! :-D