21 december 2007

Er I klar, hva' hva' hva' ?!

Mærker I julestemningen sænke sig ned over Jer som en dyne...eller er I ved at kvæles i stress, køer og udsolgte ting ???

Jeg tillader mig lige at virke bare lidt ovenpå og afslappet - efter at ha' tilbragt halvdelen af dagen med at tonse rundt sammen med afkommet og 5 milliarder andre mennesker i et forsøg på at finde de sidste jävla gaver, som til sidst blev til noget nær en forbandelse i stedet for alt dét der med glæden ved at gi' und so weiter...

Men de kom i hus - hurra ! Og jeg sætter ikke mine ben i den by igen - før jeg har fået penge, og udsalget begynder !

Og så kan det godt være, at jeg glemte at købe til og fra kort - men er du vimmer, hvor har jeg bare lavet nogle charmerende og ret unikke (læs: ubehjælpsomme) selv...kan jo altid sige, at det er afkommet, der har lavet dem, hvis det er...så er det pludselig en overskuds-mor-ting, og IKKE en forglemmelse !

1 kommentar:

Angelsiiighs sagde ...

hehehe...
Jeg fejrer ikke jul...
ungerne rejste igår, fri for ansvar i en uge, arbejde hele julen og spise akkurat DET JEG HAR LYST TIL dvs sånne farlige ting som wok og grønsager....
Føler med dig dog, ser jo hvordan alle stresser rundt...
Men god jul da, kære Maria ;)