16 december 2007

Frank Hvam...

Afkommet og jeg har totalt lavet en Frank Hvam i dag...eller altså...kan I huske dét der afsnit, hvor Frank nægter at spise de havregrynskugler, som Don Ø's barnebarn har lavet...fordi han ikke vil spise noget, som et barn har lavet...og smittefare og så'n...og temperatur...

Nå men - afkommet og jeg har ligget med omgangssyge...heldigvis så usynkront, at jeg startede en dag før hende, og derfor var bare lidt mere stabil, da hun natten til fredag kl. lort (dårligt ordvalg, idet vi taler om noget, der kom fra begge ender...) kaldte på mig ude fra toilettet...jeg skal spare Jer for detaljerne...men altså - vi har begge (mest mig) været på afgrundens rang...

Nu er der så bare det med børn, at de har hukommelse som elefanter...og jeg havde lovet, at vi skulle lave konfekt i weekenden...så i dag...har vi trillet marcipankugler med nougat og overtrukket dem med chokolade (fuck, det størker hurtigt, så'n en masse !)...og lavet to portioner havregrynskugler...vi måtte godt nok holde en pause af ca. 1 håndboldskampsvarighed, fordi vi begge fik kvalme af at se på den dér havregrynskugleklump...

Og mens jeg lå dér på sofaen og samlede styrke til den sidste omgang rulning, var det så, at jeg så Frank for mit indre blik...og indså, at de dér julekreationer - dem ville jeg nok overhovedet ikke byde andre mennesker at spise...selvom vi altså har vasket hænder 1000 gange og så'n...og ikke har kastet op i dag...det er jo et fucking sagsanlæg, der venter som en tikkende bombe ude i det køkken altså !

Men - jeg har opfyldt mine moderlige forpligtelser...ihvertfald hvad konfekt angår...weeeeiiii...

4 kommentarer:

Angelsiiighs sagde ...

hmmmm... jeg er måske lige lidt i det onde hjørne for tiden, for det første jeg tænkte på var: hvem jeg så havde inviteret på bacillebomber som ville ha fortjent det...
Ny form for intern teorizme... eehehehehe...
Angel(????)

...og hva hedder foresten den serie???

Maria sagde ...

Hæ hæ - du er ihvertfald ikke alene om at være ond i så fald...for min veninde, der var her i dag, og jeg sad osse og udtænkte, hvem der kunne fortjene at få så'n en omgang bakterieguf...gnæk gnæk...

Hun ville i øvrigt ikke smage vores kreationer... :-)

Vi er nok immune - afkommet spiste ihvertfald 4 havregrynskugler til morgenmad (sundt og nærende - der er jo havregryn i !), og hun lever endnu !

Serien hedder forresten "Klovn" !

Marie sagde ...

Hehehhe gi' noget!!

Benny sagde ...

Men hvis nu der kommer nogle gæster der mener at der er "noget" på vej og har lidt feber og alt det der... så lad dem spise dem!