19 marts 2008

Definitionen på mod !

Jeg tildeler hermed mig selv dagens tapperhedsmedalje for fjernelse af gigantisk stor edderkop, der kravlede lystigt på stuegulvet...

Jeg tildeler hermed husets kat dagens kujonmedalje for rekord i hurtigløb væk fra gigantisk stor edderkop, så andre måtte overvinde sig selv og gøre, hvad der nu engang måtte gøres...

Har da hørt om andre katte, der guffer den slags i sig ! Men nok for meget at forvente af en særegen og meget kræsen kat, der har sine helt egne kriterier for, hvad der puttes i munden...

4 kommentarer:

Jegmig sagde ...

Fjernelse af.... Eiiii! Du slog den da forhåbentlig ihjel?

Maria sagde ...

Jeg udraderede den totalt med den nærmeste sko !

Synes bare at det måske lød lige lovligt minus påske-næstekærligheds-god karma-agtigt at skrive...

Håber ikke den genopstår som en vis anden Herre langfredag...eller hvornår det nuvar... :-)

Anonym sagde ...

Morder!

;-)

Maria sagde ...

Anja - jeg ta'r den på mig...den var så stor og skræmmende, at jeg end ikke turde forsøge at flytte den ud i det fri...

Mine vabler på hælene er garanteret straffen for min handling...