14 marts 2008

Ej altså !

Simpelthen for ulækkert !

Ikke så snart er afkommet draget på påskeferie, før jeg æder som et slagteklart australsk lam altså...

Eller bli'r de "bare" pelset...og slet ikke slagtet ?

Nå men - bare ikke særligt sundt at lade aftensmaden bestå af 2 cheeseburgere, flæskesvær, chips og chokoladeovertrukne rosiner...

Überhaupt nicht...

I morgen er der andre påskeboller på suppen...

Kunne jeg indkapsle den kvalmende følelse, jeg sidder med nu, spiste jeg never ever usundt igen !

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tror det var dagen i går ... Jeg havde levet sundt ... lige indtil en pose ostehaps og lidt chips...
:( ÆV...

Anonym sagde ...

Bagt 41 kanelsnegle i dag. Går ikke ud fra du vil ha en?
;-)

Angelsiiighs sagde ...

Du er skide dejlig alligevel Maria... ;)

er der to l'er i aligevel???
mitt språg er blevet ødelagt heroppe... alikevel alligevel aligevel?????

Angel

Maria sagde ...

Angel - det er da bare tres tres charmerende med så'n et blandet sprog ! :-)

Og du staver "alligevel" helt pæredansk !