07 september 2008

Benjamin...

Benjamin - mit hjerte sprang et slag over, da jeg læste, at du nu fysisk har forladt os...og jeg husker dagen med trætheden og tyngde i hovedet efter fejringen af det nye års kommen...og den samme følelse af et mistet hjerteslag, da telefonen ringede med besked om det skete...demoen mod politivold nogle dage senere, hvor luften føltes så anspændt, at man næsten ikke kunne trække vejret...og angsten, jeg følte, da jeg så rækkerne af robotter i sidegaderne...og Hanse, hvis krop jeg så meget senere sank ind i søvnen sammen med...

Benjamin - du satte et aftryk...og du er ikke glemt...nu kan du sprede dine vinger - og flyve...





Benjamin mindes i aften...

2 kommentarer:

Angelsiiighs sagde ...

ja, det virker så længe siden, men så blir det så nært når man hører om det igen... soar high!


ps: ang. den der film, ghetto prinsesse... Yagmur betyder regn på tyrkisk, tænkte at det måske var lidt fint at vide ;)

Maria sagde ...

Ja, min angel - lige netop...

P.S.: Yagmur var den smukkeste dejlige livsbekræftende solstråle...så pudsigt med navnet faktisk...men regn er jo osse livsgivende... :-)