01 september 2008

And the Oscar goes to...


Jeg er blevet nomineret - og jeg er helt uforberedt og har hverken Oscar kjolen klar eller takketalen eller noget...

Men tak Buster ! Mig en stor ære - og genkendelsen går begge veje...

Med æren følger så det store hverv selv at nominere 5 blogs...

Mine nomineringer går til:

Angel - som skaber de mest fantastisk stemninger i mig med sine ord, billeder og lyd...

Marie - som er den sjoveste blogger, jeg kender ! Hende, der fik mig til at blogge ! Skynd Jer - hun lukker og slukker for et godt ord ! :-)

Anja - fordi hun får mig til at mærke...fordi hendes rejse er fantastisk at følge !

Maja - fordi hun overrasker mig igen og igen med sine blandede bolsjer...og elsker Fanø lige så meget som mig !

Benny - fordi han har humor og holdninger i en skøn blanding !

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Maria! Mange tak for den smukke tanke.

Maria sagde ...

Kære Anja - velbekomme ! Straight from the heart...

Benny sagde ...

Tak tak! Det glæder mit gamle hjerte!