22 marts 2007

Intet er så galt...

...at det ikke kan blive meget værre !

Min computer er crashet...eller altså - måske er det "bare" Windows, der er forsvundet...så de sidste par dage har jeg fået mit netfix via et gammelt hakkebræt, som burde doneres til Tidens Samling eller noget...og som har Windows 95...og er flere minutter om at skifte side !

Plan A: ham, jeg fik computeren af, har forhåbentlig installationscd'en, så jeg kan gøre, hvad computeren be'r om - nemlig indsætte den for at se, om Windows så kan findes...

Plan B: Fucking don't know altså...

Plan C: Finde en plan B...

5 kommentarer:

Marie sagde ...

Åh nej. Så irri når det sker. Håber du finder en løsning.

Benny sagde ...

Jeg går nærmest i panik når sådan noget sker...

Anonym sagde ...

Kan du ikke forsøge med en systemgendannelse? (Eller måske vil computeren slet ikke starte op?)

Held og lykke med det i hvert fald :-)

Marie sagde ...

Få så snart fixet den computer!! Nå.

Angelsiiighs sagde ...

Ja nu begynder jeg at blive bekymret, jeg ved at hvis det hvar min pc, så havde jeg hoppet for længe siden ... Maria Maria... Er du i live???

Angel ;)